خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ















ایرانسل

از دیگر مزایای این راهکار، پایین تر بودن تعرفه هزینه تماس ها نسب به دیگر تعرفه ها است که در کنار عدم وجود هزینه های جابجایی بین خطوط ایرانسل، می تواند به کاهش هزینه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی های ارتباطی این شرکت ها منتهی گردد.
اجرای این راهکار از دو طریق امکان پذیر می باشد: راهکارهای مبتنی بر اینترنت و راهکارهای مبتنی بر شبکه مجازی خصوصی که استفاده از هرکدام از روش خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی ها بستگی به نیاز سازمان دارد.
حفاظت الکترونیک مناطق یا سکو های نفتی با خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی استفاده از IP Camera و سایر تجهیزات امنیتی
اطلاع رسانی جمعی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی
با استفاده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی از این راهکار می توان اطلاعات گوناگونی را بین شرکت های متعدد دخیل در پروژه های نفتی و سایت های موجود انتقال داد. به عنوان مثال می توان اطلاعات مریوط به وضعیت پروژه ها، هماهنگ سازی تولید در سایت های مختلف، اطلاعات موجود در مراکز مختلف داده و بسیاری اطلاعات مفید دیگر را بر بستری کاملا اختصاصی منتقل نمود.
با استفاده از این سرویس، نیاز شرکت ها به جابجایی نیروها برای تشکیل جلسات رفع شده و هزینه و زمان کمتری برای هر جلسه صرف خواهد شد. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی
تسهیل ارتباط خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی کارکنان
با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد در سایت های نفت و گاز به شکل کاملا پراکنده در حال خدمت رسانی می باشند، شرکت ها می توانند با استفاده از راهکار شبکه اختصاصی تلفن همراه ایرانسل، فرایندهای اطلاع رسانی خود را تسریع کرده و هزینه تماس های کاری افراد را از تماس های شخصی آنان تفکیک نمایند. همچنین امکان برقراری تماس تلفنی چند نفره )کنفرانس تلفنی( که موجب حفظ زمان خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی و هزینه های برقراری ملاقات می شود، می تواند به فعالین این صنعت کمک شایانی نماید.
با توجه به تعدد نیروی کار و همچنین پراکندگی این نیروها در پروژه های صنعت نفت، اطلاع رسانی و برقراری ارتباط همزمان و تاثیر گذار با انبوه منابع انسانی امری دشوار می نماید. به همین سبب، ایرانسل بستر لازم جهت ارتباطات یک طرفه، دو طرفه و همچنین چند رسانه ای خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی را از طریق گوشی تلفن همراه و بر بستر SMS و MMS فراهم می سازد.
برگزاری جلسات خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی کاری مجازی
یکی از مهم‌ترین کاربردهای این راهکار، ارتباط سیستم‌های مدیریتی تأسیسات (نظیر MES) با مراکز کنترل است. این اطلاعات می تواند از طرق مختلف مانند گوشی تلفن خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی همراه، رایانه شخصی یا تبلت در دسترس افراد مربوطه قرار گیرد.
مدیریت منابع و آگاهی از موقعیت آن ها یکی از دغدغه های شرکت ها و سازمان ها می باشد. این موضوع زمانی نمود بیشتری می یابد که منابع از تعدد و پراکندگی بالایی برخوردار باشند. با توجه به این نیاز شرکت ایرانسل اقدام به ارائه سرویس رهگیری نموده است که در قیاس با راهکارهای موجود، راهکاری کم هزینه تر است. شرکت های دخیل در پروژه های نفتی به ویژه در بخش ساخت و ساز می توانند تنها با استفاده از یک سیم کارت، موقعیت مکانی منابع خود، از جمله منابع انسانی، ماشین آلات خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی و سایر منابع متحرک را مدیریت نمایند.
انتقال امن خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی اطلاعات
موقعیت یابی و مدیریت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی منابع
با توجه به اینکه مکان فیزیکی دفاتر مرکزی شرکت های نفت و گاز و کارگاه های آنها عموما یکی نمی باشد، برگزاری جلسات مختلف در این سازمان ها، هزینه های زیادی را به این شرکت ها تحمیل می نماید. با درنظر داشتن این مهم، ایرانسل سرویس جلسات مجازی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی خود را به شرکت های مختلف ارائه می نماید.
در این راه کار ارتباط دو طرفه نیز میسر می باشد و می توان برای تجمیع نظرات کارکنان پیرامون یک موضوع از آن بهره جست. همچنین انتقال عکس یا ویدیوی کوتاه از پیشرفت پروژه نیز می خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی تواند به کاهش هزینه ها در این صنعت کمک نماید.
ایرانسل با در نظر داشتن حساسیت صنعت نفت و گاز و اهمیت انتقال امن اطلاعات در این صنعت، راهکار VPN را که با ایجاد شبکه امن اختصاصی بر روی بستری مجزا از اینترنت میسر می شود با استفاده از سرویس وایمکس خود ارائه می خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی نماید.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه, خرید شارج ایرانسل, شارج ایرانسل, ایرانسل ,خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: